Dag 17 – Mitt favoritminne

Just nu är mitt favvo minne en sak som hände för några månader sedan. Då det var gatufesten i Sundsvall. Jag hade vunnit VIP att få träffa EMD och sedan sitta på scen medans de spelade. Blev flera träffar me dem där bak :) och att få sitta där uppe var mysigt. Matte knallade fram till mig med micken.... Äh säger så här, ni kan läsa hela historien här

http://mariachen.blogg.se/2010/august/vip-pa-emd.html


Tycker det är synd att jag aldrig fick tag på alla bilder som togs. T ex dem när vi skulle gå in i huset. Det var som att komma på rödamattan (Var speciella fotografer där). De fotade som tokar. Eller alla bilderna som fotades medans vi umgicks me grabbarna. Aja jag har massa bilder i huvudet och det e ju huvudsaken :)
Det var en toppen dag som jag aldrig kommer att glömma.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0