VIP på EMD och uppraggning av Martin Stenmarck

Så började semestern. Första dagen på semestern så begav jag mig till Sundsvall då jag dagen till ära skulle vara VIPare. Det var en jätte varm dag så glassen jag åt smallt fortare än jag han äta upp den. Jag satt på en bänk och såg hur folk började placera sig vid scen i god tid. Denna dagen skulle jag inte stå där med dem. Istället för att gå fram till dem så gick jag till sidan av scen och fick mig ett VIP pass och en goodibag. Väskan innehöll
* En nessisär med parfym, mascara, lotion och 2 olika krämer av nått slag.
* Godis
* Vitamin E kräm
* Keyring pendant
* Rabatter
* 2 biljetter till EMD´s koncert i Sundsvall med bra platser
* Wild cherry body lotion
* USB minne
* Penna

     

Grabbarna soundsheckade och jag passade på att titta lite innan vi blev förda in i ett stort hus bakom scen. Vi han knappt in fören vi fick stanna och bli fotade. Flera fotografer fotade hur mycket som helst. Blixtar överallt. Kändes nästan som om man stod på rödamattan.
Sedan träffade vi grabbarna. Jag och Erik hamnade brevid varandra som vanligt och snackade om ditten och datten. Han fick veta att jag jobbar för Date och såg impad ut och säger med glädje *Dem känner vi*.
Lät som han gillar grabbarna. Vi blev fotade medans vi snackade med grabbarna oxå. Men jag la inte märke till kamerorna så mycket då.

Sedan var det dags att röra på sig. En tjej till slöt upp med oss och vi gick upp bakom scen. Vi blev inpresenterade och fick sätta oss i 2 soffor. Kändes som att alla tittade på oss. I o försig så gjorde nog de flesta det oxå. Sen kom grabbarna ut och jag satt där och mös. Solen sken, det var varmt, jag satt skönt och hade både öron och ögon godis på nära håll. Såklart fick jag en mick uppkörd i nyllet men som tur var så var det bara nanannana som skulle sjungas just då. Jag skulle säkert ha glömt texten hur bra jag än kan den om jag skulle ha sjungit en textrad eller två i den sittsen. Matte bara flina medans han stod där.
Medans jag satt där uppe så vågade jag mig att titta ut över torget ibland. Torget var fullt. Tjitt vad folk. Jag fotade publiken men lägger ej upp bilderna här utifall det är nån av dem som ej vill visas (Bilder på mig där uppe visar inte min glädje, jag ser sur ut ha ha men tro mig, det var jag ej).
Nån skrek *Dansa för oss Mattias* och jag kunde inte låta bli att le. Förr har man mest hört *Erik erik* eller *Danny Danny* men nu fick även matte uppmärksamhet och det tack vare lets dance. Nu är han inte den där 3e medlemmen i bandet längre. Nu är han Mattias.

       

     

   

Efter spelningen fick vi VIPare gå tillbaka in i huset och fick läsk medans vi väntade på grabbarna som skrev autografer men jag gick ut och kollade in spektaklet lite. Sen mötte vi upp grabbarna igen (Jag satt ner när de dök upp vilket syns på nån bild men sen var jag uppe o minglade) och igen dök det upp kameror. Fler denna gången. Dock vet jag inte vart alla bilder är men några har jag fått tag i från dagen. Visar upp några av dem här. Jag och Matte snackade om hans bäbis (Han ska bli pappa) och barnet var planerat. Han och hans tjej har varit ihop i typ 10 år. Inte illa det :) Barnet kommer när som helst nu.
Hade en trevlig stund med grabbarna innan vi sa hej då. Men jag träffade på dem igen ändå. Danny gick jätte feminint ner för trappan och när jag gastade *Snyggt Danny* så drog han till med det ännu mer. De är härliga de här 3 grabbarna.

  

Jag hade kvar mitt VIP pass så jag smet in bakom scen igen. Martin Stenmarck stod och soundsheckade så jag tänkte ragga upp han när han var klar. Joey Tempes gick förbi mig flera gånger och undrade säkert vem jag var. Jag såg nog inte ut som en typisk arbetare. Gert Fylkning var oxå där och jag måste erkänna att jag kände mig hemma där bakom scen. Tillslut kom martin ner. Jag han inte ens säga nått fören han sa hej och studsade ner för trappan till mig. har aldrig träffat honom. Vi tog 2 bilder (Inte min ide med 2 st) och snackade lite. Han trodde vi skulle ses senare (Han trodde jag jobbade där) men tji fick han. träffade dock på han en snabb sväng till och vi sa hej då till varandra innan jag skulle dra ifrån området och åka hem igen.

Jag är jätte nöjd med dagen och jag njöt i fulla drag :)
Vae tydligen många som varit med och tävlat om VIP så ja glädjen e stor.
Kanske slänger upp fler bilder nån dag så håll kollen :)

    
lollo
2010-08-25 @ 17:02:43

heej, de låter kul med EMD :) hur fick ni dom vipbiljetterna? :)

Maria
2010-08-25 @ 17:41:35
URL: http://mariachen.blogg.se/

Birsta city hade en tävling :)

Mikkis
2010-08-25 @ 23:04:45
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Sweet, som sagt va EMD impar ju tyvärr ej så mycke på mej men Martin, han e snygg han grrrrr ;)

Madde
2010-08-26 @ 09:37:01

Vilka fina bilder!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0