Oj då

Har märkt att det är lätt att missa kommentarer. Satt och bläddrade bland kommentarerna och såg några stycken som jag missat. Så ni som skrev för nån månad sedan i inlägget som heter "Till dig" jag har accepterat era kommentarer nu. För att ni ska slippa leta http://mariachen.blogg.se/2010/june/till-dig.html
Jag måste ha mer koll på mina kommentarer för ibland får man sig ett gott skratt av dem :P och sånt kan göra ens hela dag.

I morse började jag tidigare än vanligt, vilket jag föredrar. Det dumma är att när man inte är van vid det så är man så trött mot kvällen. Hela dagen gick jag runt och kliade på mitt finger. det har kliat i några dagar nu. Tobias kollade på det och sa att jag hade blivit biten av något. Jag hade misstänkt det. Såklart gav jag på mig det och tryckte ut giftet eller vad det nu var som fanns där och redan nu är det bättre.

Ska bli skönt med träning i morgon. Har bodypump inbokat. Skönt att komma igång med det igen nu efter semestern :) Och jag ska bli bättre på att blogga. Har blivit lite si o så med det under och efter semestern.
Nu ska jag dock ta tag i disken är det tänkt :)

Tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0