Till dig

Så fort jag höll detta smycket i min hand så visste jag att den vill jag ge till Linn. En 4klöver betyder ju tur och jag vill att hon ska ha massa tur och få allt hon vill ha. Att hennes liv ska bli som hon vill. Jag packade me den på resan och gav henne den i hytten. Gav den med kärlek. Min underbara vän.

Kanske är nått sånt här jag skulle behöva nu för jag gissar att det sprids falska rykten om mig just nu men det är sånt man får ta antar jag. Och jag bryr mig mer om Linns lycka (även andra vänners lycka) än min egen. Vill att de jag älskar ska må bra.

Linn gillade smycket och ville ha hjälp med att få på sig det. Så nu har hon en bit av mig runt sin hals som ska försöka ge henne tur. Turen är hon värd <3






























Klara
2010-06-18 @ 19:36:46

Vad fint!

Tina
2010-06-19 @ 13:22:41
URL: http://turningkaos.blogg.se/

Sött halsband! :)

Anonym
2010-06-21 @ 10:04:22

När det står att det troligtvis sprids falska rykten om dig antar jag att det är du som sagt upp bekantskapen med Stina, i så fall STARKT JOBBAT! Du är bättre utan henne!

Bimbo Boy
2010-06-21 @ 14:22:43
URL: http://bimboboy.com/blogg

Hörde att du också har brutit med du-vet-vem. Bra gjort! Hennes små utspel i bloggen är bara att ignorera, ingen tar henne på allvar ändå. Hon uttrycker sig som en trettonåring, det vet alla.



Nu är vi fem stycken som har sagt upp bekantskapen med henne, och fler lär vi bli. Det är bra, tycker jag, för ju fler som bryter, desto mer måste hon ifrågasätta sitt eget beteende. Vem vet, en dag kanske hon inser hur hon har uppfört sig? Och då är hon helt ensam.



Mitt råd till dig är att sluta läsa hennes blogg och sluta lägga energi på henne. Jag ångrar inte en sekund att jag bröt med henne.



Hon kommenterade ju min blogg en gång efteråt, i ett desperat försök att återuppta kontakten. Men jag svarade inte ens. Det fanns ingen anledning, jag vill inte ha en så omogen person i mitt liv.



Jag hatar inte henne, jag tänker knappt på henne längre. Jag lägger ingen energi alls på henne och det känns skönt. För jag vill inte ha hennes energikrävande drama i mitt liv. Det får hon ha för sig själv.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0