Hej, kom och hjälp mig

Det låter mer dramatiskt än vad det är :P
Håller på och storstädar i vardagsrummet. Vilket betyder att jag bland annat rensar i skåp och lådor och saker har slängts fram för att gås igenom. Vissa saker ska någon annanstans, vissa saker ska slängas, vissa saker ska in på samma plats osv. Ett av skåpen är lite av ett "ratskåp". Där jag bara slänger in saker. Vilket betyder att öppnar man skåpdörrarna så faller det ut massa saker. Ooops :P
Så det ser ut som "hej kom och hjälp mig" i mitt vardagsrum just nu innan allt är klart.
Och sedan tar det tid för att man hittar det ena och det andra som man bara måste läsa igenom eller kolla igenom.
Men det blir bra när det är klart :)
 
Och välkommen Maj månad. April var verkligen inte rolig. Den månaden som modernatur är skitso och inte vet om hon ska vara vår eller vinter. Men det var precis som att trycka på en knapp. Sista dagen i April var som den var men så fort Maj började så POFF så var det varm och nice. Okej det har inte gått så många dagar i Maj än men ändå. Jag vet, jag vet, man ska inte ropa hej fören man har kommit över bäcken. Men jag njuter så länge det varar :P Och njuter extra mycket tills mina pollen problem sätter i gång. För än så länge så lyser den med sin frånvaro. Men den kommer, var så säker. Sen är ju dock frågan om det blir light, medium eller svår. Det är olika år för år.
 
Nej, borde fortsätta här nu....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0