Final i morgon

Undra hur det går i morgon. Tycker svenska folket som jag? Kommer någon som man inte har räknat med att vinna? I mellon kan allt hända.
 
Jag brukar fundera ut en 5 i topp. Min 5 i topp alltså. Ni vet redan min 4 i topp. De 4 som finns på min spotify så jag började fundera. Vem ska jag ha som 5a i min lista. Blir ju en låt som inte finns med på min spotify.
Även om min 4a i topp ser likadan ut som förut så kan jag säga att FO&O har växt. Risken finns att deras låt kommer att springa om Robin Bengtsson på min lista. Men just nu är det oförändrat i alla fall.
 
Så min 5 i topp ser ut så här
 
1: Jon Henrik Fjällgren & Aninia
2. Robin Bengtsson
3. FO&O
4. Mariette
5. Wiktoria
 
Sen får vi se hur det blir i morgon. Detta är alltså inte det jag tror svenska folket kommer välja. Utan detta är efter min smak. Kanske slutar med att Sverige väljer Benjamin eller Owe.
Man har varit paff förut när det gäller resultatet :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0