Melodifestivalen

Nu har två deltävlingar varit. Deltävling ett var inte bra tycker jag. Förutom programledarna. Jag är väldigt nöjd över årets programledare faktiskt. Fanns ingen låt som jag kände att "den här vill jag ha på min spotifylista".
Den enda låten som funkade (inte tillräkligt för min lista dock) var Nano.
 
Annat var det i går. Då var det betydligt bättre låtar. Hittade två låtar som kommer hamna på min lista. Den ena gick direkt till final (Mariette) och den andra gick till andra chansen (Dismissed).
Jag förstod dock på allt tjoande att Benjamin skulle gå direkt till final. Låten var helt okej men för mig kändes den mer som andra chansen.
 
Men kvällen stjärna var utan tveckan David Lindgren. Hans pausnummer alltså. Woow.
Den killen är grym. Synd det inte gick att rösta på honom ;)
 
 
Ni kan kolla på hans framträdande här
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0