Göteborg

Helgen som var. Var ner till Göteborg. Har inte varit där på flera år. Vet inte riktigt varför. Har inte blivit så helt enkelt men nu var det dax. Hummerns lilla grabb skulle döpas och jag var inbjuden. Kul att träffa alla igen och kul att få träffa Arian för första gången som verkade bli väldigt förtjust i mig :)
 
Drog i väg efter jobbet i fredags och kom hem sent på söndagen. Lite skillnad på avståndet nu när man bor i Stockholm. När jag bodde i Östersund så tog resan ungefär 10 tim enkel väg.
 
Tänk vad åren går. Hummern var bara 14 år (ny fyllda) första gången vi fick kontakt och i oktober så blir hon 28.
 
 
 
 
 
 
marvin
2016-10-04 @ 02:35:48

Du ser jätte snygg ut och 10 från mig.
Vill verkligen lära känna dig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0