Kort vecka

Jahapp då var det helg då XD
Röd dag i morgon och vi har stängt på fredag så nu är det långhelg. Inte fel. Inte fel alls :P
 
Förra helgen drog jag till Eskilstuna en sväng. Blev ett sent tåg dock eftersom jag var ut till Gnesta först för att umgås med Cissi och träffa och se Andreas när han var trubadur.
Måste erkänna att jag blev förvånad när jag stod och väntade på tåget som skulle gå nästan 23.30
Det var mycket mer folk som åkte det tåget än det jag brukar åka.
Hade alla tänkt *jag tar detta tåg för då är det inte så mycket folk*
Ja tji fick de i sånna fall :P
 
Blev två helt nya dansställen den där helgen.
Första stället gillade jag men det andra var nja. Sure de hade bra cafeutbud och stort dansgolv men annars fattade jag inte tycke för stället. Kallt var det oxå. Inte ett enda element var på (de hade nån värmegrej vid ingången och vid cafet uppe vid taket dock). De såg till på köpet ut att vara väääääldigt gammla. Kanske ur funktion på grund av ålder. Skulle inte förvåna mig.
 
Ska nog ta och sätta mig och sätta ihop lite bilder från den där helgen och slänga in här i bloggen sen :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0