I bland så

Ska man bli sjuk så är det ju ganska klockrent att man lyckas bli det när man inte har något inplanerat.
I fredags så slog det till. När jag kom hem från jobbet så blev sängen och soffan mina bästa vänner. Helgen har med andra ord varit väldigt lugn. Väldans tur att inget var planerat och att det inte var något långdraget.
Blir dock att skaffa en ny termometer tror jag. Jag kände mig febrig men enligt den så hade jag ingen feber. Den kan ju ha haft rätt men den har redan haft sina bästa år. Ser ut att vara något från 90-talet så det kan vara bra att införskaffa en ny.
 
Let´s dance. De två bästa i final. Det är roligt när det händer att man gillar båda som är i final så nästan kvittar vem som vinner. Man är ändå nöjd. Såklart hade jag en jag hejade lite extra på och som jag hoppades skulle ta hem det och det gjorde hon oxå, Elisa. Men jag tycker Bianca är så duktig så jag hade blivit glad även om hon vunnit.
 
Har fått inbjudan till ett dop i Göteborg i höst som jag hoppas att jag kan gå på. Lilla Arian ska döpas :)
Var verkligen länge sedan jag var i Göteborg nu
 
Ja jag vet att jag inte sagt ett pip om eurovision. Finalen såg jag inte ens. Inte pågrund av att Irland inte kom med till finalen utan för att jag hade annat för mig.
Det var fler bra låtar i delfinal 2 än i första men tycker fortfarande att Irland hade bästa låten. Men med tanke på att de utlänska jurygrupperna (och tydligen folket oxå) gillade Frans låt som jag inte gillar för 5öre så....
Av de som var i final så gillade jag Ryssland och Polen
 
In the sunlight, We stay together, we’ll live forever. In the sunlight, It’s now or never, you know you better.
Just touch who you wanna, kiss who you gotta, Fight like we’re winners, love like beginners. Dance like you mean it, sing like you feel it. Everything’s better standing out in the sun
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0