Mello finalen

Ja det blev som väntat. Frans vann tyvärr. Jag gillar inte låten alls. Som det känns så kommer vi inte att vinna i år. Men under kan ju ske. Europa kanske just i år är sugna på just den stilen.
Själv hejar jag än så länge på Irland. Nej sorry Sverige men jag kan inte hejja på oss när jag inte pallar med låten.
Jag har dock inte hört andra låtar som tävlar i årets eurovision. Bara Sveriges och Irland och jag tycker Irlands låt är jätte bra.
 
Jag var till Cissi för att kolla finalen. Vi hade mys med tända ljus, ost och kex och vin.
Så även om inte finalen slutade som jag ville så hade jag ändå en trevlig kväll.
 
Och just det ja, det bästa i finalen var ju mellanakten. Jäkligt nice :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0