Hej lördag

Så var helgen här igen. Den här helgen ska jag bara umgås med mig själv hade jag tänkt. Man behöver det ibland oxå :)
 
Häromdagen var Linda hit på besök. Hon hade erbjudit sig att hjälpa mig bära ut lite tunga saker som bara stod och tog upp plats i vardagsrummet. Förbaskat skönt att ha det borta. Jag var dock lite orolig när vi skulle bära ner tjocktvn ner för trappan. Jag bor två trappor upp, ingen hiss och jag e ganska klumpig. Så jag bävade lite där men det gick bra :)
 
Den här tiden på året så vet man sällan vad man ska ha på sig när man går ut. Ena dagen är det varmt och skönt, andra iskallt. Visst man kan kolla termometern innan man går ut men bara för att den visar en speciell grad när man ska gå så betyder det inte att det är samma en timme senare. Men jag är i alla fall glad att det typ är vår och går mot sommar istället för att det närmar sig höst. Man har något att se fram emot :)
Det är det negativa med att fylla år i augusti för man vet att när man fyller år så är det inte länge till höst.
 
Nej nu ska jag göra i ordning middag och sedan ska jag mysa med min vän soffan ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0