Det där med vädret

Har sagt det förr och jag säger det igen. Man har ingen koll hur vädret ska vara nu i mars. Ena dagen skönt, andra svinkallt. I går var det svinkallt. Och blåste gjorde det oxå.
Även fast jag var ganska varmt klädd så frös jag. Jag hade ju såklart ingen mössa (jag som brukar vara duktig med det) så det gjorde väll sitt. Inte fören jag klev av bussen hemma kom jag på att jag hade ju huva på tröjan och drog på mig den. Varför i hela friden kom jag inte på det tidigare
I bland har jag verkligen huvudet under armen
 
I dag lyser solen och det är vindstilla. Dock bara 1 plussgrad. Men med tanke på att det kändes som minus i går så.
Men jag försöker ju alltid att se det positiva i det negativa. Och det positiva i detta e ju att det faktiskt e mars och inte oktober så vi går ju faktiskt åt rätt håll :)
 
Okej detta inlägg känns som om jag bara skriver något för att skriva något. Lixom, prata väder XD
 
Jag går och städar i stället



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0