Melodifestivalen 2016, deltävling 1

Jahapp då var det i gång igen. Älskar mellon. Dock hoppas jag att de har tänkt *vi tar det sämsta först*
För det här var inte mycket att hänga i julgranen.

Jag visste redan vilka som gått vidare osv när jag tittade på mellon för jag tittade på reprisen då jag var borta på lördagen. Men vare sig jag vet eller ej så måste jag titta. Mello tokig som jag e ;)
 
2 går vidare till finalen. Men jag hittade bara en som jag ville ha till finalen och det var Robin. Sedan stod det mellan Mattias och Albin och Samir och Viktor. Jag har lite svårt för rapp (Kan lyssna på det i bland) så det är nog det som satte käppar i hjulet för Mattias och Albin för mig. Båda gängen gick till andra chansen så får se om de är någon av dem som växer för mig.
 
Ace Wilder var den andra som gick direkt till final (Robin gick dit, precis som jag hade velat) och nej, fastnade inte där.
 
Sen tål jag ju inte Mede heller. Så detta avsnitt var inte min smak alltså XD
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0