Skolstart bland annat

Nu är det snart dax för skolstart för ungarna. På torsdag rättare sagt.
Jag har i dag suttit och fixat med mitt nya schema. Annars brukar vi diskutera lite oså lägger andra schemat men denna gången fick jag göra det själv (inte mig emot). Eftersom jag känner tjejen jag har hand om bäst (kan man ju säga) och vet vilka ämnen hon verkligen behöver mitt stöd i så. Tanken är att nya schemat börjar gälla på måndag.
Gäller ju att jag inte glömmer mig nu. Jag är ju så van vid de tider jag haft denna termin lixom :P
Måndagar och onsdagar är de dagar som är mest olik sig.
 
I går var jag i väg och träffade Leone. Vi har inte setts på evigheter, vilket gjorde att jag missade första avsnittet av idol som är ett av mina favo program. Men i kväll ska jag sitta bänkad. Ska bli intressant att se hur nya juryn är. Kommer inte sakna Bard men däremot Anders.
Jag skulle inte ha något emot om Andreas Carlsson kom tillbaka, det vore något.
Nu fick jag det att låta som att jag offrade mig när jag träffade Leone och det var inte så jag menade :)
Hon har skaffat en söt liten vovve oxå. Liten busig och go sak. Hon blir tydligen inte mycket större än så där.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0