Veckans låt: Shanes - Vem får följa dig hem

Vem söker fånga in din blick ikväll. Vem söker följa varje steg du tar.
Vem är det du ger din hand, och som får följa dig hem.
 
Bara din närhet berusar mig, kan inte slita min blick från dig.
Oron den finns alltid där. Finns det nån annan än jag, som får följa dig hem
Försöker med alla medel, att fånga din blick ikväll. Med alla konstens regler, jag söker din uppmärksamhet.
Jag vill följa dig hem.
 
Skulle nog säkert kunna flytta berg, om det så vore för din kärleks skull. Kunde nog gå genom eld, om jag fick följa dig hem. Och få stanna hos dig. Försöker med alla medel, att fånga din blick ikväll. Med alla konstens regler, jag söker din uppmärksamhet. Jag vill följa dig hem.
 
Försöker med alla medel, att fånga din blick ikväll. Med alla konstens regler, jag söker din uppmärksamhet. Jag vill följa dig hem. Vem söker fånga in din blick ikväll. Vem söker följa varje steg du tar. Vem är det du ger din hand, och som får följa dig hem. Vem får följa dig hem.
 
Vem söker fånga in din blick ikväll. Vem söker följa varje steg du tar. Vem är det du ger din hand, och som får följa dig hem. Vem får följa dig hem. Vem söker följa varje steg du tar. Vem söker fånga in din blick ikväll. Vem är det du ger din hand, och som får följa dig hem. Vem får följa dig hem.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0