Torsdag

Kom inte på någon bättre överskrift.
 
Just kommit hem efter APT på jobbet och regnen står som spön i backen.
Det är skönt att jag alltid får åka med en arbetskamrat efter dessa möten så jag slipper stå och vänta på bussen.
O eftersom jag inte hade med något paraply så hade jag i dag blivit som en dränkt katt om jag fått stå o vänta på bussen. I nöd fall hade jag fått gå över till busshållsplatsen på andra sidan och väntat en stund eftersom den har tak.
 
I går var jag på bio men jag måste ha varit jäkligt trött på vägen hem för när det stod att nästa var Veddesta så läste jag Vadstena. Ja då hade jag verkligen hamnat ur kurs XD
 
Som alla vet så är det ju reklam innan filmen på bio. Jag gillar att se reklamen eftersom hälften är om filmer och man kan få tips vad man skulle kunna se. Det är ju dock annan reklam oxå och jag hade inte direkt väntat mig att teliareklamen jag är med i (det är en snutt av musikvideon jag postade förut) skulle dyka upp o jag skulle få se mitt nylle på storbild XD
 
En dag kvar nu, sedan är det helg :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0