Ooooops XD

Det ska vara jag till allt XD
I går när jag hade jobbat i ungefär 1 tim så märkte jag att jag hade en stor knöl på baksidan av benet. Varför jag inte märkte det tidigare är ett mysterium. Tydligen hade en av mina strumpor som jag hade haft dagen innan fastnat i byxbenet och suttit kvar när jag tog på mig byxorna på morgonen. Den hade knölat ihop sig till en boll. Jag hade alltså åkt till jobbet komunalt och sedan jobbat 1 tim med den bulan. Oooops.
Aja får väll bjuda på det XD
 
Jag vet att jag snackar mycket om vädret. Jag har väll hakat upp mig men i dag kändes det som höst.
I går var det skönt och jag hittade blåsippor. Då kändes det verkligen som vår. Vi kanske hoppade över sommaren och tog hösten direkt :P
Kan ju inte påstå att det var nice att vara ute i det här vädret men ungarna behövde springa av sig och få luft så.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0