Härlig jacka

Jag har skaffat en ny jacka. Den är inte bara snygg, den är härlig oxå :)
 
Den är varmare än den ser ut. Den kan se tunn och lätt ut men den är ändå varm. Den har en krage som man kan vika upp. En ganska hög krage som passar perfekt nu när det e kallt ute.
Stora fickor (vilket jag gillar) med dragkedja. Finns även fickor på insidan av jackan (vilket jag oxå gillar).
 
Den står emot vind bra och är inte som många andra jackor när det regnar. Många jackor blir dyngsura direkt men den här jackan drar inte åt sig vattnet lika lätt.
 
Färgen på texten på ryggen är snygg mot den svarta jackan.
 
Ett mycket lyckat köp må jag säga. Jag rekomenderar den verkligen.
Vill du oxå köpa en så gå in på http://www.voize.se/shop-21479134
 
 
You're the voice (Voize), try and understand it. Make the noise and make it clear, oh, woah
We're not gonna sit in silence. We're not gonna live with fear, oh, woah
 
 
 
Marie
2015-10-09 @ 14:25:24

Snygg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0