Det rasar

i frysen. Yepp håller på att frosta av. Har tänkt göra det ett tag men på något vis så har det inte blivit av.
Får mig att tänka tillbaka på när jag var liten och mamma brukade frosta av frysen. Tusse (säkert de andra två oxå) gillade att sitta och glo in i frysen när det rasade. Mamma brukade ha kokande vatten i frysen så att det skulle smälta fortare (jag kör på samma vis) och katterna satt där med stora ögon. När jag hör hur det rasar ute i köket så ser jag det från när jag var liten framför mig.
 
Tänkte avsluta med en bild som är något helt annat än is och kyla. Det är från när jag var till Cissi sist och vi mös tillsammans med hennes dotter i trädgården och fikade.
 
Nu blev jag sugen på hallon
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0