Vad ska man säga

Hoppsan hejsan vad jag inte följde min egen års trend i år. Jag som brukar blogga om alla avsnitt av mellon. Och jag har bloggat om EN och på lördag är det final. Ja jisses.
 
Kan ju säga att jag är ganska nöjd. Finns nån låt som inte förtjänar att vara i final enligt mig men så är det jämt. Det är däremot en riktigt bra final i år. Det finns 4 låtar jag tror skulle funka i eurovision (sen finns det andra som jag gillar men jag inte tror skulle funka där). Dock är jag lite osäker på en av dem. Allt beror på om de andra länderna är motagliga i år för något annorlunda. Då snackar jag om Jon Henrik Fjällgren.
 
Utan inbörders ordning så är dessa 4 Jon Henrik, Magnus Carlsson, Eric Saade och Måns Zelmerlöw.
Magnus har ju en svensk låt men det finns en engelsk version utifall han skulle vinna.
Dock tror jag att Måns kan ta hem detta. Men någon av dessa 4 hoppas jag i alla fall på.
 
Och det är skvatt omöjligt att vara i Gamla stan utan att börja sjunga på Magnus låt ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0