Det är svettigt

Jag älskar sommaren. Jag älskar värmen. Men det är klart att det kan bli lite för mycket. Absolut när kroppen inte är van vid värmen. Inte blir det bättre av att jag dricker te. Klart man svettas då. En av ungarna undrade varför jag drack te när det är så varmt. men men, te är ju bra när man är förskyld. Nej jag märker knappt av förkylningen. Det är mest blemman. Den sitter där den sitter. Jag passade på att sova några timmar när jag kom hem från jobbet. Vaknade i en bassäng. Ja det är varmt så sängen var dyngsur. Mindre roligt kanske :)
Sömn är bra medicin.
 
Och nu tänkte jag ta och krypa ner i sängen igen för att slagga. Förhoppningsvis somnar jag. Inte alltid lätt att somna när det är så varmt. Men tänker inte klaga. Inte en massa i alla fall. Jag föredrar värme framför kyla. Sommaren är min favorit årstid. Därför jag vill klubba ner en arbetskamrat som går runt o gastar "ge mig vinter" ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0