Länge länge

Blev mycket sovande i natt. Det beror knappast på att jag var trött i går morse. Jag är trött alla mornar. Jag piggnade dock till när jag knappt han in genom grinden innan jag fick en kram av en kille i F klassen och 10 min senare av en tjej i min klass :)
Men i alla fall så däckade jag strax innan 18 i går och sov till 18.30. Gick upp och ständge ner allt och la mig igen. 30 min senare sov jag. Vaknade 1 tim innan jag skulle upp i morse och gick på toa. Sedan somnade jag om. Visst det var inga roliga drömmar men det var skönt att sova så mycket på en vardag :)
 
I dag kände jag röklukt när jag kom till jobbet. Inte långt från mitt jobb var det en brand som började i natt. En radhuslänga brann upp. Ger mig flashback till när det brann på min gata förra året. Dock var denna branden värre. Ingen blev skadad dock som det ser ut.
 
Nedan ser mig verkligen påpälsad
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0