Melodifestivalen. Deltävling 4



Den här veckan var betydligt bättre. Det kunde inte bli så mycket värre :P
Jag borde inte vara förvånad att jag tyckte bäst om Alcazars låt. De brukar ha bra låtar. Visst denna är inte en av deras bästa men ändå bra. Känns som jag verkligen tog 2 favoriter från helt olika stuk här ;) Disco och hårdrock :P

Skulle man tro på det man läste så skulle IDA ha den sämsta låten i årets tävling. Min tanke då var att det går inte. Och jag hade rätt. Den var inte bra men inte heller dålig så nej den är inte årets sämsta låt.
 
Blev besviken på Lindas låt. Är tyvärr inte förvånad att det gick som det gick för henne :/ Hon ville testa något nytt. Men jag saknade den hon var förut. Låten tog 2 år att göra sa hon. Tja den kanske var överarbetad?

Anton skulle ha gått till final även om han sjöng bä bä vita lamm ha ha. Låten var inge speciell men det behövdes inget geni att fatta att han ändå skulle gå vidare.


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0