Från soffan på jobbet

Halloj på er. Ligger just nu i soffan på jobbet. Har slutat för dagen men från när jag slutat så dröjer det 36 min tills bussen går. Drygt. Men det var ganska skönt att lägga sig. Är alltid extra slö efter jobbet på onsdagar och torsdagar på grund av vissa saker.

Jag är ju extremt morgontrött men ska ändå ha väckarklockan på 2 tim tidigare i morgon. Why? Jo jag ska upp tidigare än vanligt på fredag så jag hoppas på att om jag tvingar mig att vakna extra tidigt i morgon så kanske jag somnar tidigare i morgon kväll. Är ju en sak att vakna tidigt o inte behöva göra sig i ordning på en gång och gå runt och slappa än att jag måste upp extra tidigt och måsta göra sig i ordning direkt. Om jag lyckas rulla ur sängen direkt när klockan ringer i morgon så ska jsg unna mig en låååång dusch :) Nu får jag det att låta som om att jag alltid stressar när jag duschar men på morgonen brukar jag inte duscha länge så det blir lite lyx. Inte bada för då lär jag slappna av så jag somnar och det vore inte så bra ;) Kanske lyckas få i mig en ordentlig frukost oxå när jag varit vaken en bra stund. Typ gröt. Har ju svårt att äta massa på morgonen om jag inte varit vaken nån tim.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0