Vet inte vad jag ska skriva här

Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Tror jag väljer att sucka faktiskt. Hur dum tror hon att jag är? Trodde hon inte att jag skulle få reda på att hon ljugit för mig? Att jag aldrig varit gudmor till hennes dotter? Det var hennes kompis som berättade för mig. Ville inte tro det. Att hon aldrig skickat in papperen och inte tänkte göra det. Jag kollade upp det och det var sant. Hur kan man göra så. Hon visste hur mycket jag älskar hennes dotter. Alla gånger jag tittade in i flickans ögon och med kärlek sa *gudmors älskling*. Och annan skit som jag oxå fått veta (vissa oxå det av hennes kompis). Har hon inte ens undrat varför jag inte vill ha henne i mitt liv (Även om hon började hålla sig undan innan jag fick veta sanningen utan att säga varför). Jag ville inte tro men bevisen fanns där.

Lilla flicka, du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta <3
 
 
Stina
2014-04-15 @ 08:05:52
URL: http://stinaschulstad.blogg.se

Trist när sånt händer! Hoppas allt löser sig. Ramlade in här då ja blev nyfiken på vad du gjorde nu för tiden. Hope you don't mind. Hade godis!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0