Kändismingel

För några veckor sedan så var jag på kändismingel tillsammans med Leone. Först var det bio. Det komiska i det hela är att det vi skulle få se var en förhandsvisning på säsong 4 av Game of thrones. Säsong 4 lixom och jag har aldrig sett serien. Oooops. Men men ;) En av skådisarna från filmen var där.
 
Eftersom vi gick in och satte oss direkt (gratis popcorn och läsk) så blev det inte så mycket koll vilka som var där. Men jag krocka nästan med Dermot 2 gånger (Jurymedlem i lets dance). Några andra jag såg var Sara Sommerfelt, Andreas Wilsson, JEM, Zinat Pirzadeh medflera.
 
 
Vad tyckte jag då? Inte dålig. Kan tänka mig att börja följa den serien men då vill jag börja från början så att jag kommer in i den helt :)
 
Efter bion så var det dax för nästa ställe. De som var på bion fick ett band runt armen så att vi skulle kunna komma in på två andra ställen oxå. Vi gick dock bara på en av dem eftersom vi skulle upp o jobba dagen efter.

När vi kom dit så snöade det innomhus ha ha. Det var såklart inte riktig snö utan skum. Så innan man kommit in så var håret fullt. Väl där inne så blev det gratis mat, gratis dryck (öl, irish coffe och en stark drink). Perfekt om man hade velat supa ner sig för det var bara att gå och ta drinkar :P Men drack bara en halv irish, en halv öl och smuttade lite på drinken (som var svinstark) eftersom jag som sagt skulle jobba dagen därpå.
 
 
Det fanns en stor tron där som man kunde sätta sig i och låta andra fota en. Jag har dock inte bilden på mig. Den är i Paolos mobil fortfarande.. Där gör den ingen nytta :P
 
Efteråt hämtade vi ut en varsin goodibag som innehöll bok 3 av serien (väldigt tjock bok), chips, ett glas (likadant som irish coffen serverades i) och ett smycke från Rock by sweden. Man fick inte likadan smycken. Leone fick en jätte snygg ormring (som jag fick av henne eftersom hon knappt använder ring o jag blev så förtjust i den) och jag fick ett par döskalle örhängen
 

Musiken flödade. Folk dansade. Umgicks. Det var en väldigt trevlig kväll
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0