Snabba puckar

Förutom sand/barr i ögonen och att jag retat mig på att jag inte fått pengarna i dag som jag var 100% säker på att jag skulle få i dag så har dagen varit bra men varit snabba puckar. Hade jag inte fått åka med en arbetskamrat hem så hade det aldrig gått (var 25 min tills min buss skulle gå). Fast just då visste jag ingenting. Kom hem, klickade på datan, ser att jag fått mail från Leone som undrar om jag vill me på en förhandsvisning som hon har biljetter till. Jag säger ja. Sen blev det att dra i väg. Jag han vara hemma i typ 25 min. Kom hem för kanske 30 eller 40 min sedan.
 
Filmen var bättre än jag trott. Medans Leone tyckte tvärtom. Vi såg The internship
http://www.sf.se/filmer/The-Internship/

Må vara snabba puckar men kul :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0