Pju

Pjuuu. Jag är trött, mätt, glad och varm. Varm är kanske lite lätt ord. Väldigt varm låter bättre. Fasten jag var både trött o varm så blev det promenad i stället för buss från båten. Men jag hade ju bra sällskap så då tänkte jag inte på tröttheten. Men han hade väll kunnat skippa att klättra över den lilla muren. Tänk på lilla mig med en tung resväska. Måste ha sett roligt ut när jag fastnade ha ha XD
 
Planen nu är att krypa ner i badet och svalka mig lite. Sen lär det bli en tidig kväll i säng oxå. Ska ju upp och jobba i morgon och då må man vara på allärten. Det heter väll typ så. Om det stavas så är en annan 5a.
 
Vet inte vad jag mer ska skriva. Hade tänkt skriva en hel del men min hjärna kokar så jag har glömt bort allt :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0