Klant

Ska snart gå o lägga mig men tänkte blogga lite först. Blev nyss klar i tvättstugan så det är därför jag fortfarande är vaken. Blev sen tvätt i dag men nu är allt rent i alla fall :)
 
Frågan e ju om jag ska skriva i dag eller i går nu när klockan är över 00.00 :S
Men får väll skriva tisdag helt enkelt.
Tisdagen blev en klantig början kan man säga. Jag e ju ganska klumpig och har under den senaste tiden lyckats slå mig i skallen flera gånger när jag gått in eller ut från personalrummet. Dörren e ganska låg men ändå och ont som fan gör det. Men det är inte det jag menade me klant. I dag när jag kom till jobbet så lyckas jag snubbla på trappan på väg in så jag jag slår i knät i stentrappan o ramlar in genom dörren. God morgon typ. Tur jag hade långbyxor, annars hade det kanske blivit ett sår. Ett blodigt ett. Nu skrapade jag bara upp lite hud. Nu är det ett rött märke där men det gör bara ont om jag tar på det så det försöker jag undvika.
 
När jag har tid och ork och kommer i håg det så ska jag fixa lite i designen här i bloggen. Inget märkvärdigt. Bara lägga in en bild på mig och kanske ändra lite i presentations texten.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0