Tröttis

En trött flicka sitter vid datorn. Undra om jag kommer somna till ghost whisperer sen.
 
Härom dagen efter jag sagt hej då till Johan och var på väg hem så blev jag uppraggad av en kille på typ 16 år på pendeln. Han ville ta kort med mig, ville ha puss, ville att jag skulle följa med honom och hans gäng. Hm nej du gubbe lille jag ska hem. Han fick i allafall en puss men på kinden. Vilket han blev väldigt glad för och hans polare hurrade som fan. Hmmm okej?
 
I går var jag i väg till Farsta med Therese. Tanken var sol och bad. Men med tanke på vädret så blev det inte så mycket av den varan. Jag skippade att bada. Men försökte sola. Var inte så mycket sol tyvärr och blåste en del. Sedan tog vi en biltur och sedan följde jag med henne hem. Hon bor inneboende hos en familj i Huddinge men har som sin egna del med badrum, sovallkov, vardagsrum och kök. Litet men sött. Familjen har 3 katter. Den ena var så kelig. Ville gosa hela tiden. Så fort jag försökte locka på de andra katterna så kom den här farande. Typ *näää va med mig, gosa me mig*
 
I dag har jag inte orkat göra mycket. Mest degat :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0