Ooops

Hoppsan, jag har inte bloggat på ett tag. Sorry :P
 
I dag är en hemma dag. Var meningen att jag skulle träffa Linda men min mage är inte min vän idag :( Så vi fick boka av. Mår lite bättre än i morse men ej helt bra så det blir att vara hemma i dag och pyssla lite. Och med tanke att bastun jag bor i inte är lika varm i dag så är det kanske en passande dag för att pyssla hemma i dag. Att försöka fixa här hemma när det är stekhet funkar inte. Pju. Morgondagen hade jag planerat för tvätt men om det finns i kväll så kanske jag tar det då i stället. Ska ner och kolla om en stund. På söndag blir det att träffa Johan :)
 
I går var det dans till Highlights i Hågelby.
Eftersom dagen var så varm och fin så åkte jag ut väldigt tidigt. Tanken var att sola och ha det mysig. Blev dock inte riktigt så. För när jag kom dit så var det redan Eva på plats så jag satte mig med henne och hennes polare och kacklade i stället :)

Highlights levererade som vanligt. Men det dök upp något extra. De testade en ny låt. En låt som jag redan gillade men som jag gillar ännu mer nu efter att jag hört den med Mickes röst. Sometimes love just ain't enough heter låten. Och glädjen var total när de gjorde låten igen i extra numret. Ja jag njöt :) Saknade dock Come and get me now :(
Men med låtar som Vem, Sommaren är kort, Disneymedleyt mm så tänkte man inte jätte mycket på saknaden av den låten ändå.

Fanns nog bara en negativ sak med (råkar alltid skriva emd när jag ska skriva med och så vitt jag vet så var inte EMD där ha ha) kvällen och det var myggen. Fast jag tror att grabbarna hade mer problem med dem än jag :/ Micke som inte har något hår på huvet stod och slog bort flygfän på huvet. Undra om han fick sig några bett där.

Min kamera hade fått för sig att ladda ur batteriet fast jag vet att jag laddade det innan så det fick bli foton med mobilen så bilderna blev få och kanske inte världens bästa men man får vara glad för det lilla :)

Jag såg många glada ansikten på dansgolvet så jag var inte den ende som njöt av kvällen men jag undrar om inte Fia njöt lite extra. Efteråt verkade hon lixom sväva som på moln :)

Fox, bugg med mera i all ära men inget går upp mot en gammal hederlig tryckare tycker jag :) Jag fick äran att få Micke som danspartner i en tryckare. Mysigt :) Han studsade ner på scen och ville dansa med mig.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0