Full rulle

Jag borde gå ner till tvättstugan och boka tid för någon av de kommande dagarna men jag orkar inte. har varit full fart hela dagen typ. Har knappt suttit ner alls. Är helt slut.
Har även haft turen att få umgås med Suzz idag :) var för länge sedan.

Det gick inte som det skulle hos polisen idag så jag skulle komma tillbaka i morgon. Fick en lapp så jag får gå före i kön oxå. Alltid något. Slippa stå i den :) Så fort jag får mitt nya legg så ska jag fixa med nya gymmet. Var där idag och tittade lite. Hittade 2 maskiner jag inte kände igen. Kanske bara ej sett dem förut men ändå funnits där men jag tror inte det. Men i alla fall verkade det helt okej där och sen kommer jag ju även få träna på alla deras anläggningar i Stockholm så känner jag för det så kan jag ju hoppa runt lite. Och till våren öppnar de för gruppträning i city. Me like :)

Har även köpt broders födelsedagspresent idag. han fyller år den 26e så han ska få paket på posten :)
Lillebror är inte liten längre.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0