Mysigt

Är det något jag tycker är mysigt så är det när barnen tränar för lucia. Lite tråkigt att några traditionela låtar bytts ut mot något annat. Fast de kanske är de låtarna de kör här nere. Saknar t ex Gläns över sjö och strand. Men vilket fall som helst så är det mysigt :) I dag fick de träna ute för det är inte länge till lucia nu och framträdandet ska vara utomhus. Lucia sången körs inte bara på svenska utan de äldre barnen sjunger den även på italienska (tror jag det var). Väldigt fint :)
 
Jag är inget fan av snö. Jag är till o med glad över att vi har typ vårväder här i dag. Men till och med jag vill ha snö på lucia. Ingen ide att kolla vädret för enligt den så skulle vi haft Sven här på besök i helgen ( Om det var han så behöver han gå i penssion) och även få massa snö (hmm 3 flingor kanske kom) så det är bara att vänta och se.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0