Efter regn

Luften efetr att det har regnat är skön. Det regnade en del i går men det hade slutat när jag tog sista promenaden med Sheena. Under dagen var det inte speciellt skönt ute men när vi gick där på sista promenaden så var det både skönt o härlig luft.
 
Sheena har bott hos mig under helgen. Hon ska stanna i natt oxå. Eftersom det var första gången hon övernattade här så tänkte jag vara gullig första natten o bäddade ut bädsoffan så vi kunde sova ihop. Sen blev det så i natt oxå. Måste ha sett roligt ut. Hon ville gärna att jag skulle ligga och hålla om henne när hon skulle somna. Ja jag vet hur det låter ;) Vissa tänker nu *men sluta, det är bara en hund*
So? Inte så bara.
 
Ja jag älskar djur



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0