Hur många liv har de?

Alltså hur många liv har de där hey mary? Och hur tusan kunde Manda åka ut mot dem? Okej vem mutade ison?
Visst manda va ingen favorit men hon kunde sjunga.
 
I går var jag iväg och träffade Suzz tuss. Hon släpade runt på mig i affärer. Jag drog me henne på nån jag med. Ibland kändes det som om vi inte visste vad vi ville för vi hamnade ibland i en affär vi redan varit i ;)
Var ett tag sedan vi sågs så jag tyckte det var jätte kul att få tillbringa några tim med henne :)
Fick tidiga julklappar oxå :) och jag gav henne en försenad födelsedagspresent. Det komiska i det hela är att hon har sagt en gång att den ville hon ha men jag hade totalt glömt bort det. Det måste ha legat i bakhuvudet på något vis eftersom jag valde den.
 
Nej bäst jag tar och gör mig i ordning. Ska iväg och träffa Johanna. Vi ska ha lördagsmys :)
Ungarna e tydligen väldigt glada att jag ska komma :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0