Bio

Sitter på pendeln på väg hem. Har varit på bio med leone. Först var jag hem bjuden till henne. Hon jula till det med gröt, bröd o julmust. Mycket trevligt :)
Dock e hon värre tidsopptimist än jag o sarah tillsammans så jag kände mig lite stressad där ett tag inför bion.

Jag är ju klumpig så det var inte det lättaste för mig att ta mig till min plats som var i mitten men lyckades utan allt för stora skador ;)

Leone hade otur me en snubbe i början av filmen. Ni kan läsa om det här
http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=53277&beid=2287033

Vi såg sista twilight filmen. Jag förstår varför de höjde åldersgränsen. Filmen var helt okej. En av de bättre av filmerna. Kunde inte låta bli att skratta när...... Hmmm borde jag berätta? Äh d kan inte skada. När jacob börjar klä av sig inför charlie. Sen hände en sak i filmen som fick mig att tänka "neeeej".

Känner att jag inte kan skriva mer än så me tanke att filmen e så ny o många av er ej har sett den än.

Passar på att sno bilden som leone fotade oxå




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0