Jag föll

Var på genrepet av lets dance i fredags. Det hade kunnat sluta illa. Jag gick in och satte mig ner på en stol. De som hade ställt stolen där hade nog inte tänkt sig för hur de ställde stolen. Jag lutade mig mot ryggstödet och sen for jag bakåt. Ner från podiet, flera stolar åkte med och landade på mig. Jag stirrade förbluffad upp mot taket och kände smärta i pannan där jag fått en av stolarna. Personalen kom farande. Jag försökte att inte visa hur ont det gjorde o sa att det gått bra. Aldrig att jag tänkte missa Anton. När jag satte mig igen så brände tårarna bakom ögonlocken men lyckades blinka bort dem.

Några tim senare när jag satt på bussen påväg därifrån så hörde jag några prata om mig men hörde inget mer än hon åkte bakåt och stolar osv.
Idag känner jag bara smärtan när jag tar på pannan och på näsan. Näsan hade tydligen oxå fått sig en smäll, tittar man noga så är det en mini bula på näsan.

Idag kan jag le åt det men i fredags var det inte kul. Hjärtat gick i 180 efteråt.
Mikkis
2012-06-06 @ 18:42:03
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Tro sjutton hjärtat hade slagit i 180 efteråt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0