Vänner, svara på detta

Please svara på detta nu ;)
1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mig?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det!
7. Beskriv mig med ett enda ord.
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Vad påminner dig om mig?
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst,vad skulle det då vara?
11. Hur bra känner du mig?
12. När sågs vi senast?
Tiia
2012-01-26 @ 18:09:57
URL: http://hush.blogg.se/

1.Jag ar Tiia jag :-)

2.Jajjamensan

3.Pa en Arvingarnaspelning vart det nu an var nanstans

4.Snarare alskar <3<3<3

5.Redan gjort och skulle kunna gora igen :-)

6.Galna Tornadon eftersom du ar helt galen och far runt som en virvelvind

7.Tossig

8.Den har tjejen kommer jag att gilla

9.Kung ol

10.En utomlandsresa

11.Ratt sa bra tycker jag men jag onskar att vi kande varandra mycket mer

12.Alldeles for lange sen :-(

Suzanne
2012-01-27 @ 08:03:40

1. Suzz såklart ;)

2. Absolut!

3. Träffade dig via Lunarstorm och sedan live på en Date spelning på stället jag aldrig kommer ihåg namnet :)

4. Jag tycker jätte mycket om mig!

5. Har pussat dig en gång redan :)

6. Men, jag älskar Majlis på dig, så det får faktiskt fortsätta vara det!

7. Omtänksam

8. Vilken härlig människa och så otroligt snäll! Den här personen kan jag nog lita fullt ut på!

9. Kryssningar, Highglights, Så fort jag hör "den personens namn", McDonalds, Mackan på O' learys, Smirnoff Ice .. Haha, det finns mycket! :)

10. Ett förstahandskontrakt i Stockholm, nära Täby och det skulle vara en riktigt fin och mysig lägenhet!!

11. Väldigt bra tycker jag allt.

12. När du var nere på arbetsintervju i Farsta.. Eller först på McDonalds förstås, dagen innan :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0