Spring spring

Känns som om jag knappt suttit ner en sekund idag. Dock har jag ju det men me tanke på allt spring så. Jag har verkligen fått min del av motion idag. Just nu sitter jag med färg i håret. Nu när sommaren är över och hösten har gått in i vinter så känner jag för att mörka håret igen. Så mörkbrunt ska det bli. Ett under att jag inte somnar med det i. En sak är säkert, jag packar i morgon. Hade tänkt packa allt i kväll så att det är gjort men orka.
Åker inte fören lördag morgon men med tanke på hur trafiken är här nu så har jag och Sarah frågat Sofie om vi får slagga där. Hon bor vid både tbana och pendetåg. Så kronglar den ena så kanske den andra går. Av dessa två så är det mest pendeln som kronglat (snön är här) och det är den man bor vid lixom. Sen att man får umgås me Sofie oxå är ju ett plus :) Tåget går tidigt på lördag så det gäller att dra i tid. Bättre att vara för tidig än för sen.
SJ har ju oxå haft problem med snön men det har börjat fixa till sig. Som tur är så ska vi bara till Bollnäs.
 
Nej nu måste jag ta och kolla in en hemsida. Tjing



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0