Hobbit

Att gå på bio med Leone är en fara för hälsan :P Hon är värre tidsoptimist än vad både jag o sarah e tillsammans ha ha.
 
 
Tanken var ju att vi skulle fika innan men slutade med att det blev mat i stället. Vi var på ett ställe som heter Honey honey. Jätte gott var det :) Synd vi ej hade mer tid. Kände mig lite stressad men jag går gärna dit igen nån gång :)
 
Sen drog vi på bio och såg Hobbit. Den var bra. Inte lika bra som de andra 3 men ändå bra. Kul att se flera skådisar från de andra 3 filmerna även i denna men kan inte rå för att jag saknade Legolas ;)
Jag kommer att köpa den när den kommer ut på försäljning så jag rekomenderar att ni går och ser den :)
 
På vägen hem så missade jag pendeln med typ 3 minuter. Vad jag inte visste var att sarah oxå skulle åka den pendeln men även hon missade den så vi båda hamnade på nästa pendel. Lite komiskt ;)
 
Visst ser det gott ut? Blev tusan sugen på det nu när jag ser bilden



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0