Present till dig gullet

Har funderat på julklappar till min guddotter. Och kommit på 2 st. Om jag fick välja så skulle jag ge henne hela världen. Men om det gick så skulle Linn redan ha gett henne den så där skulle jag hamna på efterkälken :P
Jag tänker inte skriva här vad jag ska köpa. Inte än i allafall :P
Måste dock kolla med Linn så att hon inte har den ena saken redan så det inte blir dubbelt :)

Kan ni tänka er att det inte är länge till jul nu.
September är snart slut och me tanke på hur fort det går så kommer snart det höras "ho ho" utanför fönstren.

Till helgen ska jag träffa sötnosen. Om det blir lördag eller söndag vet jag inte men jag hoppas på lördag :)
Vet inte vad vi ska hitta på. Beror ju på vart vi ses, vart vi borde vara osv. Det är upp till mamma Linn :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0