Dagen idag

Är extremt trött. För det första var vi en man kort på jobbet idag. Eller snarare kvinna. Vikarien som vi skulle ha i dag hade blivit sjuk och vi hade nästan full barngrupp. 15 av 18.

För det andra så har jag varit och tränat idag. Efter att ha gått runt lite på stan (onödigt att åka hem innan) så drog jag till fyrvalla där jag aldrig tränat förut. Skulle testa cirkel 30. Man kör olika maskiner som står i en runr ring och byter maskin efter visst många sekunder. När man har gjort 1 varv så har man tränat hela kroppen. Vi körde 3 varv så nu har kroppen fått sig en ordentlig genomkörare.

Enligt smhi så ska det regna i morgon *suck*
Jag som hade tänkt ta mig en långpromenad i morgon.
Känns som om det bara regnar numera. Inte idag dock. Idag var det ganska mysigt väder.
Får hoppas att smhi har fel.

Idag hade jag föresten en väldigt dålig hårdag. Och plötsligt säger en av föräldarna *Vad fin du är i håret, har du fixat de nyligen?*
Nått sånt sa hon. Då blir man glad :)
Nu ska jag dock testa att platta håret. Mitt hår är lite bråkigt av sig och vill inte bli riktigt platt när jag försöker platta. Man får hålla på i en evighet för att det ska gå. Köpte en spray idag som ska kunna vara till hjälp så vi får se hur det går :)

Natti o puss o kram på er



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0