Ha ha jag dör

Erik Segerstedt var på radio idag. Dock missade jag det men tänkte att jag surfar in på p3 och kollar om det finns några bilder från idag. Nog fanns det bild alltid. det första jag ser är en bild på MIG!!!. What the fuck? det visade sig vara Kittys blogg (programledaren) som jag hade hamnat i. Ha ha hoppas inte folk tror att jag är tjejen hon skriver om ;) Ni kan kolla här
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2907&grupp=13564&artikel=4737257

Skrev 2 kommentarer. I den ena att det är okej att hon använder bilden o i den andra att det inte är mig på bilden som texten handlar om ;) Och de som känner mig vet att OM jag skulle ha lite trevligt me någon i EMD så är Danny den som ligger sist på min lista.

Undra vart hon hittade bilden föresten *kliar huvudet*
Tiia
2011-10-08 @ 23:25:51
URL: http://hush.blogg.se/

Gulligt ju :-)

Cissi
2011-10-12 @ 20:39:48

bla bla bla "den som ligger sist på min lista" m.m. Måste du tjata om det jämt din feta kärring? Vi vet redan att du gillar de andra två tråkfjomparna.

Suzz
2011-10-12 @ 21:56:28

Öhh.. "syftar på kommentaren ovan"

Vad sjukt snällt att kalla någon för "fet kärring" .. Om du inte orkar läsa vad Maria skriver så läs inte då ! ;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0