Gasta om ni vill

I november så ska man ner till Stockholm för att fira Linn. Dock åker jag ner redan på fredagen (firandet är på söndagen) för att ha kul :) På lördagen ska jag o Linn umgås med Cissi eftersom Cissi ej ska me på båten så ville hon fira Linn dagen innan. Jag har haft ett favo fik i Stockholm. Ett ställe som jag till o me trivdes att fika själv på. Men de har tatt bort fiket och säljer kläder där nu :( Så hädanefter jag är i Stockholm så ska jag testa nya fik för att hitta ett nytt speciellt fik. Om någon har lust att haka på under 18e-20e november så säg till :) Sen är det en grekisk resturang på söder som jag skulle vilja på igen. Samma där, säg till om nån är sugen ;)
jag
2011-10-06 @ 22:30:53

Sturekatten är fantastiskt

Maria Bredin
2011-10-07 @ 19:21:20
URL: http://mariachen.blogg.se/

he o vem är jag? ;) där har jag varit :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0