Fy fan vad läskigt

För ungefär 30 min sedan fick jag värsta paniken innom mig och jag fick inte bort den. Den bara dök upp. Har en kompis som har panikångest så jag började fundera om det var något sånt.

O att jag var helt själv gjorde inte saken bättre. Så jag tog upp mobilen. Jag måste prata. Så jag slog Linns nr. Jag är van vid att hon sällan svarar. Hon brukar ha på ljudlöst och så men någon ville att jag skulle få prata med henne för hon svarade efter bara 2 signaler. Och efter en stundspratande så kände jag hur kroppen började lugna ner sig. Det kändes som en lättnad.

Som jag sa till Linn (jag erkände i slutet av samtalet om min panik) så är det tur att jag ska till Göteborg snart (snart o snart, om några veckor) så att jag får umgås med trevligt folk.


Tiia
2011-10-17 @ 11:41:23
URL: http://hush.blogg.se/

Hua :-(

Mikkis
2011-10-20 @ 22:06:20
URL: http://mikkismusse.blogg.se/

Kan ha vart de men de beror på hur de kändes i kroppen oxå. Att få en panikångestattack e inget jag önskar nån, de e hemskt o man blir så trött efteråt så man kan somna på sekunden typ.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0