Snart :)

Snart kommer jag få träffa underbart folk igen.

Ska bland annat till Göteborg. har inte varit där på ett tag och där väntar bästa Hummern som finns. Den enda hummer jag kan tänka att smaska på och suga ut det goda ur. Ha ha det där lät ju det oxå. Vi har bestämt att vi ska gå på bio ihop. Förra gången vi gjorde det höll vi på att somna. Sämsta filmen ever (parnormal activity eller hur det stavas). den här gången blir det den nyaste pirat filmen. Komemr att sakna Orlando Bloom i den men det funkar säkert ändå :) Sen ska jag tvinga Hummern att grilla krov ;) Just det ja, jag ska ju göra köttfärs av en person oxå, det får jag inte glömma :P Måste packa ner yxan oxå :P

Men innan dess blir det Stockholm, Linn, Cissi, Highlights, Emilia mfl och massa skoj :)

Så jag sitter här och räknar dagarna. Tycker det går för långsamt. Vill träffa er alla nu <3

Suzz
2011-05-23 @ 12:46:41

Haha ... vem e det nu som ska bli köttfärs ?? ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0