Vägen svängde

Vad hände? Något tog plötsligt en vändning. Vägen svängde och naturen blev finare.
Nu undrar ni nog om jag slagit huvet i en sten eller nått. Här kommer en förklaring

Idag kollade jag ut genom fönstret på jobbet. Det var ungefär 1 timme kvar av arbetsdagen. Plötsligt började jag tänka på en föredetta polare. Vilket jag tyckte var konstigt, att det bara hände så där. Och jag kände lite saknad. Det har gått ganska många månader sedan den där dagen då allt försvann.
Eftersom jag gick 5 min tidigare (arbetkamraterna sa glad helg så d var bara att knalla) så satte jag mig vid datan. Jag skulle inte hinna med den tidigare bussen ändå lixom. Såg att jag fått mail och där i inkorgen var hon. Tjejen jag tänkt på 1 timme tidigare. Lite kusligt faktiskt. Helt ärligt så var jag lite nervös när jag öppnade mailet. Vi skildes inte som vänner.

Hon bad om ursäkt för det hon gjort som gjorde att vänskapen dog. Vi mailade lite med varandra när jag kom hem (han bara me ett kort mail på jobbet) och vi har bestämt att vi ska ses i april när jag ska neråt. Det vi behöver nu är att prata. Vi har börjat via nätet men det bästa är att ses. Jag anser att för att vi ska kunna gå vidare och ge vänskapen en till chans så måste vi reda ut allt och hur gör man det bäst om inte på ett cafe med en kopp varmt ;) Jag ser fram emot att reda ut detta. Vänskap är nått viktigt och man ska alltid försöka reda ut det.
Det känns som vi fått en ny chans.
Suzz
2011-03-05 @ 18:36:19

Jag håller med dig !

Men att du precis just då tänkte på mig är ju lite läskigt måste jag säga ! :s

Kanske har vi nåt osynligt band som gör att vi vet vad den andre tänker på ?!

skratt

Ärligt - hur häftigt vore inte det ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0