Önskar

Önskar att jag aldrig hade skrivit det där inlägget. Hade ingen aning att det skulle bli som det blev. Nu när jag tänker tillbaka hur jag själv skulle ha reagerat så önskar jag att nån hade bett mig att radera det fort som fan. Nu är det försent. Dock gör jag mitt bästa för att reda upp problemet. Ja jag är en idiot. Dock så har jag lärt mig en läxa. En dyr läxa. Man lär sig ju av sina misstag. Hoppas bara att det går att laga. Suck, varför gråter jag nu för, jag må tygla mina känslor. Nu får jag lägga av. Ja jag gjorde ett misstag men jag är inte mer än människa. Dock har jag bara gjort det en gång (inte misstag men just detta misstag) och jag tänker inte göra det igen. Jag förstod inte hur illa det skulle tas. jag tänkte inte. Jag borde ha stoppat mig själv.

Jag vet att vi kan fixa detta. Jag lovar att nästa gång går jag direkt till dig.
Jag vill, vill du?

Sometimes it's wrong to walk away, though you think it's over
Knowing there's so much more to say
Suddenly the moment's gone
And all your dreams are upside down
And you just wanna change the way the world goes round

Tell me, have you ever loved and lost somebody
Wished there was a chance to say I'm sorry
Can't you see, that's the way I feel about you and me



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0