Mycket tänkande

Har tänkt mycket i natt o även i morse fick jag mig en tankeställare. Hkommit fram till att det är så mycket man kan tolka fel. Det är nått människan är bra på, att tolka fel. Det är därför det blir som det blir så ofta.

Är ledig idag. Känns udda att vara ledig en fredag. Men eftersom jag jobbade i måndags så vi skulle slippa ta in en vikarie så. Tänkte ut och springa lite med fara för livet. Halt som tusan men några steg lär jag väll hinna innan jag bryter nacken. I nödfall får jag väll gå, då rör jag i allafall på mig.

Nu ska jag ta och störa fader på jobbet och fråga när vi ska iväg och tippa. Vi har lite som en tradition att åka till kvantum tillsammans på fredagar numera. Förra veckan tippade jag inte. Passade på att handla lite då istället. Men i dag tänkte jag tippa på mellon. Jag slår vad om att Danny ställs mot Eric i kupongen för att göra det svårare för de som tippar. Oså bjuder han alltid på en varmkorv he he. Det får bli min middag idag.
Ingrid
2011-03-11 @ 11:45:19
URL: http://p0llys.blogg.se/

länken är ordnad.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0